dålig uppdatering, långt inlägg

dags att blogga igen kanske?
nejmen jag har faktiskt anledningar
till varför jag inte har bloggat,
jag körde ju fotbollscup, och på kvällarna
var jag helt sjukt slut, då orkar jag inte
och sen efter cupen sov emy hos mig
oich då satt vi aldrig vid datan typ,
och den åkte vi och bada och då
fråga hon mej om jag ville följa med
henne till hennes sommarstuga,
och det vill jag ju haha :D
så idag kom jag hem ifrån den
vi hade så jävla kul!
kommer nog bilder snart,
och imorrn åker jag ju till göteborg med
emys familj ( emy, jag, julia,julia,mange&anette)
:D så jävla kul vi kommer ha!
då kommer det säkert massa bilder
från liseberg och så också :D
haha jag har precis packat klart,
jag är typ övertaggad hahaha :D
men jag lääääängtar så!


vi hörs!
puuuss

Kommentarer
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-07-09 @ 11:00:11
URL: http://elliestaffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0