svar på frågestund

nu svarar jag på alla frågor från frågestunden!
Lisa K:
Varför är du absolut sötast på hela världen?<3
svar ; Lisa , jag är inte ens nära söt. Du är däremot söt!
Linda:
vad betyder mest för dig?
svar ; familjen och vänner :)
gillar du ditt namn?
svar ; ja det gör jag :)
vill du ha en hamster?
svar ; jaaa det vill jag ! dom är så himla söta!
Anonym ( tror det är julia )
ska din kille vara blond eller mörkhårig? helst alltså ;)<3
svar ; det spelar ingen roll :)
pizza eller kebab?
svar; kebab! pizza e inte särskilt gott.
data eller tv?
svar; humm.. svår fråga.
kompisar eller familjen?
svar ; båda!
chips eller godis?
svar; godis (A)
stad eller landet?
svar; det beror på (:
vem fixa din design?
svar; linda (som ställde några frågor ovanför) www.lindissw.blogg.se hennes blogg är jättebra :)
mår du verkligen bra?
svar; ja det gör jag.är bara väldigt trött just nu haha xD

puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa K

du är visst söt , sötnos <3

2009-11-17 @ 11:58:18
URL: http://kylanlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0